Sport og Selskab

Her kan du læse mere om hvem vi er.

det skriver vi om

Vi elsker sport og godt selskab!

Der findes mange websites, som fokuserer på sport og motion, og der findes ligeså mange, der har selskab og socialt samvær som deres kerneindhold. Hos bk77bowling.dk kombinerer vi det bedste fra begge verdener, da vi mener, at aktivitet og selskab går hånd i hånd.

Vores website er skabt til dig, som holder af at få inspiration til nye spil, motionsformer, hverdagsaktiviteter med børn eller venner samt idéer til weekendbeskæftigelser.

Skab mere glæde i hverdag og weekend

Hvis der er én særlig ting, som både motion og socialt samvær har til fælles, så er det øget trivsel. Når du bevæger dig og dyrker den motion, som du holder af, vil der frigives ekstra dopamin og endorfiner i hjernen. Disse naturlige stoffer fremmer din trivsel ved at give dig mere glæde, flere smil og større tilfredshed med dig selv og dit liv.

De samme stoffer udløses, når du er i selskab med gode venner, søde kollegaer og kærlige familiemedlemmer. Selvom hovedfokusset hos bk77bowling.dk er ”Sport og Selskab”, er det trivsel og øget glæde, der er vores grundlæggende perspektiv.

Vi kan tilbyde en bred vifte af forskellige artikler og indlæg, der er kategoriseret i forhold til emner, som du kan gå på opdagelse i.

Find inspiration i vores store database af artikler

Vi ønsker at gøre det nemt og overskueligt for enhver at finde inspiration, som passer til individuelle livsstile og interesser.

Derfor er vores artikler kategoriseret efter deres områder. Du kan blandt finde følgende kategorier, som du frit kan benytte dig af:

• ”Kom ud i verden”
  • Tech
  • Hjemme
  • Shopping
  • Krop og Sjæl
  • Økonomi

Der er forskel på, hvor vi hver især befinder os i livet. Mens nogle ønsker inspiration til at opleve verden, har andre brug for de bedste råd, når det kommer til økonomi.

Uanset hvor du er i dit liv, og hvilke behov du har, kan du bruge bk77bowling.dk til at skabe mere trivsel i din hverdag.

Vores artikler er skrevet informerende, inspirerende og vejledende.

”Krop og Sjæl” er kategorien for dig, som ønsker at skabe øget mental trivsel i dit liv. Du finder indlæg som alt fra anti-stress tiltag over sund mad til planlægning af kalender.

Brug bk77bowling.dk når du vil have de bedste råd

Når du læser artikler om ”Tech”, får du beskrivelser og forklaringer, som gør det muligt for alle at få glæde af indholdet. Og når du dykker ned i artiklerne fra ”Hjemme”-kategorien, får du praktiske og konkrete råd, som giver dig reel anvendelsesværdi.

Uanset hvad du læser om hos os, får du specifikke råd og konkrete vejledninger, som gør det nemmere for dig at få udbytte af emnerne.

Alle artikler er samfundsrelaterede og aktuelle, så du kan være sikker på at få den nyeste viden.

Vores mobilvenlige hjemmeside er perfekt for dig, når du har ledige eller afslappende stunder i løbet af dine hverdage eller weekender. Du kan bruge bk77bowling.dk, når du står overfor at holde festligt arrangement med vennerne i weekenden, og du kan bruge websitet, når du ønsker at skabe sunde og trivselsfremmende tiltag i din hverdag.

Vi skriver om det som rør sig indenfor sporten.

Selskab

Hos os er du ALTID i godt selskab.

Og meget andet...

Vi skriver også om alt andet … Kig på vores kategorier